Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ukierunkowanie przebiegu interpretacji komunikatu. Warto pamiętać, że praca nad określeniem obrazu produktu jest następnie zapisywana w wiadomościach, których produkt jest integralną częścią. Warto zatem odnieść go do zbioru tych wszystkich informacji, które odnoszą się do możliwych zdarzeń związanych z użytkowaniem produktu, a przy tym mają dla odbiorcy określone natężenie motywacyjne. Selekcja jakości poszczególnych informacji oraz ich związków z produktem podstawowym wyniknie ze struktury przekazu, w jakim kodowane są informacje oraz założeń strategicznych kampanii.
Jak widać, podawane przykłady odnoszące się w sposób nadrzędny do określonego elementu zdarzenia, wiążą się jednocześnie z innymi. Wskazuje to na fakt, że interpretując produkt w kategoriach instrumentalnych
ukierunkowanie przebiegu interpretacji komunikatu. Warto pamiętać, że praca nad określeniem obrazu produktu jest następnie zapisywana w wiadomościach, których produkt jest integralną częścią. Warto zatem odnieść go do zbioru tych wszystkich informacji, które odnoszą się do możliwych zdarzeń związanych z użytkowaniem produktu, a przy tym mają dla odbiorcy określone natężenie motywacyjne. Selekcja jakości poszczególnych informacji oraz ich związków z produktem podstawowym wyniknie ze struktury przekazu, w jakim kodowane są informacje oraz założeń strategicznych kampanii. <br>Jak widać, podawane przykłady odnoszące się w sposób nadrzędny do określonego elementu zdarzenia, wiążą się jednocześnie z innymi. Wskazuje to na fakt, że interpretując produkt w kategoriach instrumentalnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego