Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
opisują sposób osiągania pożądanych obiektów lub unikania kontaktu z motywami awersyjnymi. Zbiór uświadamianych sobie przez odbiorcę motywów ma charakter ograniczony, lecz sposobów ich zaspokajania jest nieskończenie wiele.
W efekcie obiekty należące do podobnej klasy przedmiotów gwarantować mają osiąganie zbliżonych motywów w realnym użytkowaniu. Oceniane są więc na podstawie zbliżonych kryteriów. Silna rozbieżność kryteriów oceny w tej samej grupie docelowej (a więc w sytuacji najczęstszego natężenia działań konkurencyjnych, przy realizacji kampanii reklamowej) występuje w okolicznościach wprowadzania produktu innowacyjnego lub unikatowego o istotnych cechach podstawowych, jakich do tej pory nie posiadały produkty konkurencji. Takich sytuacji jest jednak niewiele, ponieważ rzadko zdarza się zaprojektować
opisują sposób osiągania pożądanych obiektów lub unikania kontaktu z motywami awersyjnymi. Zbiór uświadamianych sobie przez odbiorcę motywów ma charakter ograniczony, lecz sposobów ich zaspokajania jest nieskończenie wiele. <br>W efekcie obiekty należące do podobnej klasy przedmiotów gwarantować mają osiąganie zbliżonych motywów w realnym użytkowaniu. Oceniane są więc na podstawie zbliżonych kryteriów. Silna rozbieżność kryteriów oceny w tej samej grupie docelowej (a więc w sytuacji najczęstszego natężenia działań konkurencyjnych, przy realizacji kampanii reklamowej) występuje w okolicznościach wprowadzania produktu innowacyjnego lub unikatowego o istotnych cechach podstawowych, jakich do tej pory nie posiadały produkty konkurencji. Takich sytuacji jest jednak niewiele, ponieważ rzadko zdarza się zaprojektować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego