Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
otrzymali tysiąc dolarów i mieli możliwość opublikowania swoich analiz na łamach magazynu "Marketing Polska"! Nie przegap kolejnej szansy!
1. Analiza ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dowolnego produktu FMCG. Przedstawienie to musi uwzględnić zarówno punkt widzenia producenta, jak i opis strategii wybranej przez niego agencji reklamowej: Powyższe zestaw z subiektywnymi odczuciami odbiorców.
2. Sponsoring - jako metoda budowy wizerunku określonego produktu bądź usługi. Zobrazuj swoją analizę przynajmniej dwoma przykładami; jednym, który uznasz za pozytywny i kolejnym, będącym według Ciebie wzorem negatywnym.
3. Dokonaj analizy strategii marketingowej wybranej firmy zajmującej się sprzedażą usług finansowych (np. ubezpieczeń na życie, pakietów emerytalnych itp.).
verte
Ankietę odeślij do: Marketing
otrzymali tysiąc dolarów i mieli możliwość opublikowania swoich analiz na łamach magazynu "Marketing Polska"! Nie przegap kolejnej szansy!<br>1. Analiza ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dowolnego produktu FMCG. Przedstawienie to musi uwzględnić zarówno punkt widzenia producenta, jak i opis strategii wybranej przez niego agencji reklamowej: Powyższe zestaw z subiektywnymi odczuciami odbiorców.<br>2. Sponsoring - jako metoda budowy wizerunku określonego produktu bądź usługi. Zobrazuj swoją analizę przynajmniej dwoma przykładami; jednym, który uznasz za pozytywny i kolejnym, będącym według Ciebie wzorem negatywnym.<br>3. Dokonaj analizy strategii marketingowej wybranej firmy zajmującej się sprzedażą usług finansowych (np. ubezpieczeń na życie, pakietów emerytalnych itp.).<br>verte<br>Ankietę odeślij do: Marketing
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego