Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacji i związanych z nimi kryteriów decyzyjnych, które wpływają na preferowanie możliwości korzystnej z punktu widzenia nadawcy komunikatu. Jest on efektem łatwiejszego przypominania sobie informacji znanych, a więc takich, które były użyte w reklamie lub wynikają z realnego doświadczenia odbiorcy oraz analizowania informacji, które docierają do odbiorcy w chwili zakupu. Stymulacja procesów pamięci jest zwykle efektem komunikatów reklamowych, które w przeszłości dotarły do odbiorcy. Natomiast ukierunkowanie decyzji mające miejsce w trakcie trwania sytuacji dokonywania zakupu jest wynikiem oddziaływania komunikatów eksponowanych w bezpośrednim sąsiedztwie sprzedawanych towarów. Ułatwiają one kojarzenie produktu i jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi
informacji i związanych z nimi kryteriów decyzyjnych, które wpływają na preferowanie możliwości korzystnej z punktu widzenia nadawcy komunikatu. Jest on efektem łatwiejszego przypominania sobie informacji znanych, a więc takich, które były użyte w reklamie lub wynikają z realnego doświadczenia odbiorcy oraz analizowania informacji, które docierają do odbiorcy w chwili zakupu. Stymulacja procesów pamięci jest zwykle efektem komunikatów reklamowych, które w przeszłości dotarły do odbiorcy. Natomiast ukierunkowanie decyzji mające miejsce w trakcie trwania sytuacji dokonywania zakupu jest wynikiem oddziaływania komunikatów eksponowanych w bezpośrednim sąsiedztwie sprzedawanych towarów. Ułatwiają one kojarzenie produktu i jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego