Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
w różnych przedsięwzięciach decydują się również firmy nowe, dopiero budujące swą pozycję na rynku. Oprócz agresywnego reklamowania się w mediach próbują przekonać do siebie klientów ceniących kulturę i sztukę. Wizja TV współfinansowała obchody 50. rocznicy Łódzkiej Szkoły Filmowej, Festiwal Filmów Reklamowych Cracfilm '99 w Krakowie, wbudowanie tablicy pamiątkowej w kościele Świętego Krzyża z okazji 200. rocznicy urodzin Adama Mickiewicza. Spółka ta wspiera również polskie kino - na produkcję "Pana Tadeusza" Andrzeja Wajdy wydała milion dolarów. - Uważamy, że skoro funkcjonujemy na tym rynku, mamy w związku z tym pewne zobowiązania: sponsorowanie można określić jako wyraz szacunku dla naszych klientów. Chcemy być postrzegani jako firma
w różnych przedsięwzięciach decydują się również firmy nowe, dopiero budujące swą pozycję na rynku. Oprócz agresywnego reklamowania się w mediach próbują przekonać do siebie klientów ceniących kulturę i sztukę. Wizja TV współfinansowała obchody 50. rocznicy Łódzkiej Szkoły Filmowej, Festiwal Filmów Reklamowych Cracfilm '99 w Krakowie, wbudowanie tablicy pamiątkowej w kościele Świętego Krzyża z okazji 200. rocznicy urodzin Adama Mickiewicza. Spółka ta wspiera również polskie kino - na produkcję "Pana Tadeusza" Andrzeja Wajdy wydała milion dolarów. - Uważamy, że skoro funkcjonujemy na tym rynku, mamy w związku z tym pewne zobowiązania: sponsorowanie można określić jako wyraz szacunku dla naszych klientów. Chcemy być postrzegani jako firma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego