Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do zamierzonego. Pod względem możliwości wykorzystania w procesie reklamy, środki perswazyjne można podzielić na trzy zasadnicze grupy:

1. Techniki oparte na wykorzystaniu automatycznych mechanizmów percepcji, ściśle związane
z regułami formalnymi tworzenia komunikatów reklamowych.

2. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, które możliwe są do



trwałego zapisu w komunikacie.

3. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, których realizacja wymaga
komunikacji zwrotnej opartej na bezpośrednim kontakcie (można je wykorzystywać
w pozostałych formach promotion-mix).

Charakter perswazyjny technik pierwszej grupy polega wyłącznie na dążeniu nadawcy
komunikatu do osiągnięcia efektu nakłaniającego. W innym przypadku techniki perswazyjne
stanowią rozwiązania formalne służące wyłącznie redukcji zakłóceń
do zamierzonego. Pod względem możliwości wykorzystania w procesie reklamy, środki perswazyjne można podzielić na trzy zasadnicze grupy: <br><br>1. Techniki oparte na wykorzystaniu automatycznych mechanizmów percepcji, ściśle związane <br>z regułami formalnymi tworzenia komunikatów reklamowych. <br><br>2. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, które możliwe są do <br><br>&lt;page nr=112&gt;<br><br>trwałego zapisu w komunikacie. <br><br>3. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, których realizacja wymaga <br>komunikacji zwrotnej opartej na bezpośrednim kontakcie (można je wykorzystywać <br>w pozostałych formach promotion-mix). <br><br>Charakter perswazyjny technik pierwszej grupy polega wyłącznie na dążeniu nadawcy <br>komunikatu do osiągnięcia efektu nakłaniającego. W innym przypadku techniki perswazyjne <br>stanowią rozwiązania formalne służące wyłącznie redukcji zakłóceń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego