Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Chodziło o utworzenie jednolitego znaku towarowego Wspólnoty. Jej modyfikacja nastąpiła w 1989r. Proponowane zasady nadawania i rejestracji jednolitego znaku towarowego Wspólnoty są następujące: kraje członkowskie Wspólnoty, jak też inne kraje współpracujące z państwami UE w zakresie ochrony znaku towarowego, mogą zwrócić się do Biura Wspólnoty ds. Rejestracji Znaku Towarowego (Community Trade Mark Office) o przyznanie praw do stosowania takiego znaku, uzyskanie praw do oznakowania takim znakiem może nastąpić w drodze jego rejestracji, odmowa rejestracji może nastąpić w takich przypadkach, gdy znak towarowy:
- jest własnością innego podmiotu (który sprzeciwia się rejestracji),
- nie ma cech odróżniających go od już istniejących znaków,
- istnieje już podobny
Chodziło o utworzenie jednolitego znaku towarowego Wspólnoty. Jej modyfikacja nastąpiła w 1989r. Proponowane zasady nadawania i rejestracji jednolitego znaku towarowego Wspólnoty są następujące: kraje członkowskie Wspólnoty, jak też inne kraje współpracujące z państwami UE w zakresie ochrony znaku towarowego, mogą zwrócić się do Biura Wspólnoty ds. Rejestracji Znaku Towarowego (Community Trade Mark Office) o przyznanie praw do stosowania takiego znaku, uzyskanie praw do oznakowania takim znakiem może nastąpić w drodze jego rejestracji, odmowa rejestracji może nastąpić w takich przypadkach, gdy znak towarowy:<br>- jest własnością innego podmiotu (który sprzeciwia się rejestracji),<br>- nie ma cech odróżniających go od już istniejących znaków,<br>- istnieje już podobny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego