Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 2000
Oleśnica 34 91 76
Opole 53 78 51
Pabianice 15 00 50
Piotrków Tryb. 647 71 90
Praszka 59 12 22
Pułtusk 692 39 05
Rawicz 545 42 06
Sosnowiec 200 74 44
Syców 785 78 44
Szczecin 489 23 77
Środa Śl. 317 36 35
Tarnobrzeg 823 27 90
Ustroń 54 53 33
Wałbrzych 41 66 96
Warszawa 652 26 29
Warszawa 654 10 62-63
Wieruszów 0601 71 95 78
Wodzisław Śl. 455 20 68
Wrocław (Gosat) 325 55 32
Wrocław 61 74 32
Września 436 75 30
Zawiercie 090 31 98 10
Żory 435 14 55
Polska Telewizja
Oleśnica 34 91 76<br>Opole 53 78 51<br>Pabianice 15 00 50<br>Piotrków Tryb. 647 71 90<br>Praszka 59 12 22<br>Pułtusk 692 39 05<br>Rawicz 545 42 06<br>Sosnowiec 200 74 44<br>Syców 785 78 44<br>Szczecin 489 23 77<br>Środa Śl. 317 36 35<br>Tarnobrzeg 823 27 90<br>Ustroń 54 53 33<br>Wałbrzych 41 66 96<br>Warszawa 652 26 29<br>Warszawa 654 10 62-63<br>Wieruszów 0601 71 95 78<br>Wodzisław Śl. 455 20 68<br>Wrocław (Gosat) 325 55 32<br>Wrocław 61 74 32<br>Września 436 75 30<br>Zawiercie 090 31 98 10<br>Żory 435 14 55<br>Polska Telewizja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego