Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
produkt z Lubuskiego wymieniony w rankingu "Marki polskie".

O tym, dlaczego tylko jeden lubuski produkt znalazł się w rankingu, mówią już same jego kryteria. Chodziło o to, by wymienić te produkty, które osiągają najwyższą sprzedaż i są rozpoznawalne na rynku. O tym pierwszym mówią słupki sprzedaży (w 2004 r. firma V&S Luksusowa sprzedała 1 mln 200 tys. dziewięciolitrowych kartonów swojego sztandarowego produktu), a o drugim - badania opinii konsumentów. W kategorii "napoje i używki" Luksusowa zajęła 29. miejsce na 43 pozycje. Specjaliści z Ernest and Young, którzy razem z "Rzeczpospolitą" przygotowali ranking, wycenili markę z Lubuskiego na 33 mln 700 tys. zł
produkt z Lubuskiego wymieniony w rankingu "Marki polskie". &lt;/&gt;<br><br>O tym, dlaczego tylko jeden lubuski produkt znalazł się w rankingu, mówią już same jego kryteria. Chodziło o to, by wymienić te produkty, które osiągają najwyższą sprzedaż i są rozpoznawalne na rynku. O tym pierwszym mówią słupki sprzedaży (w 2004 r. firma V&amp;S Luksusowa sprzedała 1 mln 200 tys. dziewięciolitrowych kartonów swojego sztandarowego produktu), a o drugim - badania opinii konsumentów. W kategorii "napoje i używki" Luksusowa zajęła 29. miejsce na 43 pozycje. Specjaliści z Ernest and Young, którzy razem z "Rzeczpospolitą" przygotowali ranking, wycenili markę z Lubuskiego na 33 mln 700 tys. zł
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego