Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
było za przesunięciem terminu wprowadzenia jednolitej waluty na rok 2001. Jest to oczywiście logiczne, większość przedsiębiorców dąży do szybkiego wprowadzenia zmiany, która - ich zdaniem - będzie pozytywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstw.
Przewidywany nacisk konkurencji i presja cen w wyniku wprowadzenia euro już dzisiaj powoduje reakcję przedsiebiorstw, zabezpieczających się przed tymi zagrożeniami. W ostatnim czasie w Europie pojawiła się fala transakcji, polegających na łączeniu się przedsiębiorstw. Te połączenia zyskały już miano mega-fuzji - powstał termin mega-mergers. Można przypuszczać, że w ramach EMU mobilność kapitału będzie większa niż dotychczas. Takie stwierdzenie odnosi się zarówno do kapitału w postaci inwestycji portfelowych, jak i do bezpośrednich inwestycji
było za przesunięciem terminu wprowadzenia jednolitej waluty na rok 2001. Jest to oczywiście logiczne, większość przedsiębiorców dąży do szybkiego wprowadzenia zmiany, która - ich zdaniem - będzie pozytywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstw.<br>Przewidywany nacisk konkurencji i presja cen w wyniku wprowadzenia euro już dzisiaj powoduje reakcję przedsiebiorstw, zabezpieczających się przed tymi zagrożeniami. W ostatnim czasie w Europie pojawiła się fala transakcji, polegających na łączeniu się przedsiębiorstw. Te połączenia zyskały już miano mega-fuzji - powstał termin mega-mergers. Można przypuszczać, że w ramach EMU mobilność kapitału będzie większa niż dotychczas. Takie stwierdzenie odnosi się zarówno do kapitału w postaci inwestycji portfelowych, jak i do bezpośrednich inwestycji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego