Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
dostawców, oferujących wiele różnych sposobów zaspokajania tych potrzeb. W teorii ekonomii krzywe popytu i podaży wyznaczają pewien model. Według tego modelu rynek dąży do punktu równowagi, tzn. momentu, w którym ilość i cena oferowana przez dostawców odpowiedniej ilości i cenie akceptowanej przez konsumentów. Jednak nie zapominajmy, że to model teoretyczny.
W praktyce, tworząc biznes plan należy patrzeć na rynek jak środowisko dynamiczne, ciągle zmieniane przez działania konkurencji. To nasza konkurencja oraz to, jak ją rozumiemy wyznacza i określa rynek, na którym działamy.
Dwie firmy o podobnym profilu, konkurujące ze sobą w pewnych aspektach mogą w różny sposób rozumieć rynek. Na przykład dla
dostawców, oferujących wiele różnych sposobów zaspokajania tych potrzeb. W teorii ekonomii krzywe popytu i podaży wyznaczają pewien model. Według tego modelu rynek dąży do punktu równowagi, tzn. momentu, w którym ilość i cena oferowana przez dostawców odpowiedniej ilości i cenie akceptowanej przez konsumentów. Jednak nie zapominajmy, że to model teoretyczny.<br>W praktyce, tworząc biznes plan należy patrzeć na rynek jak środowisko dynamiczne, ciągle zmieniane przez działania konkurencji. To nasza konkurencja oraz to, jak ją rozumiemy wyznacza i określa rynek, na którym działamy.<br>Dwie firmy o podobnym profilu, konkurujące ze sobą w pewnych aspektach mogą w różny sposób rozumieć rynek. Na przykład dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego