Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
decyduje w efekcie o sposobie zapisu argumentacji logicznej oraz sile motywacyjnej wiadomości.
Popełniając błąd w ich ustaleniu natrafimy w późniejszym etapie na trudności w zapisie argumentacji lub utracimy spójność w trakcie kolejnych przekazów. W przypadku reklamy forma zawsze określa ilość treści, jaką może przenosić wiadomość oraz decyduje o jej czytelności.
W praktyce często okazuje się, że dla osiągnięcia efektu synergii wszystkich wiadomości tworzących kampanię, najistotniejsze jest ustalenie czterech kwestii: podstawowych reguł kompozycyjnych, które nadają wiadomości specyficzny dla niej charakter, osiowych znaczeń przekazu, związku przesłania wiadomości z bazową regułą konstrukcji form przekazu, a także pojemności reguł kompozycyjnych, gwarantujących rozbudowę ilości argumentacji, stanowiących treść
decyduje w efekcie o sposobie zapisu argumentacji logicznej oraz sile motywacyjnej wiadomości. <br>Popełniając błąd w ich ustaleniu natrafimy w późniejszym etapie na trudności w zapisie argumentacji lub utracimy spójność w trakcie kolejnych przekazów. W przypadku reklamy forma zawsze określa ilość treści, jaką może przenosić wiadomość oraz decyduje o jej czytelności. <br>W praktyce często okazuje się, że dla osiągnięcia efektu synergii wszystkich wiadomości tworzących kampanię, najistotniejsze jest ustalenie czterech kwestii: podstawowych reguł kompozycyjnych, które nadają wiadomości specyficzny dla niej charakter, osiowych znaczeń przekazu, związku przesłania wiadomości z bazową regułą konstrukcji form przekazu, a także pojemności reguł kompozycyjnych, gwarantujących rozbudowę ilości argumentacji, stanowiących treść
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego