Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
pracowników.

Na spotkaniu w Jaszowcu nasi pracownicy (pierwszego dnia) doskonalili umiejętności, poznając techniki komunikacji interpersonalnej i zasady pracy zespołowej. Drugi dzień szkolenia u płynął na dyskusji, podczas której, m.in. zostały przedstawione zmiany w regulaminach DOP. Omawiano również projekt wprowadzenia elektronicznej bazy klientów, która będzie oparta na ogólnopocztowej sieci komputerowej WAN. Było to pierwsze z planowanego cyklu spotkań służb sprzedaży Poczty
Polskiej. Są one okazją nie tylko do wymiany doświadczeń i integracji, ale przede wszystkim staramy się razem z Biurem Zarządzania Kadrami dostarczać naszym koordynatorom wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli
pracowników.<br><br>Na spotkaniu w Jaszowcu nasi pracownicy (pierwszego dnia) doskonalili umiejętności, poznając techniki komunikacji interpersonalnej i zasady pracy zespołowej. Drugi dzień szkolenia u płynął na dyskusji, podczas której, m.in. zostały przedstawione zmiany w regulaminach DOP. Omawiano również projekt wprowadzenia elektronicznej bazy klientów, która będzie oparta na ogólnopocztowej sieci komputerowej WAN. Było to pierwsze z planowanego cyklu spotkań służb sprzedaży Poczty<br>Polskiej. Są one okazją nie tylko do wymiany doświadczeń i integracji, ale przede wszystkim staramy się razem z Biurem Zarządzania Kadrami dostarczać naszym koordynatorom wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego