Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
czasu rekla-
mowego - mówi Joanna Blicharska z WDA. Pieniądze wyłożone na reklamę już zwróciły się hotelarzom z nawiązką, bo pokoje w ubiegłym roku wynajmowało o 20 proc. więcej cudzoziemców.

Fundacja zdecydowała się na kolejne akcje. W ich sfinansowaniu pomogli odwiedzający Warszawę goście - bo do cen noclegów w hotelach zrzeszonych w WDA doliczono 1 euro z przeznaczeniem na kam-
panię. Goście podwyżki nie odczuli, a fundacja uzbierała ponad 800 tys. zł. Dzięki tym pieniądzom jeszcze w maju spoty reklamujące Warszawę pojawią się między innymi w Eurosporcie i BBC. "Financial
Times" wydrukuje reklamę promującą naszą stolicę jako miejsce doskonałe do zorganizowania konferencji, zaś
czasu rekla- <br>mowego - mówi Joanna Blicharska z WDA. Pieniądze wyłożone na reklamę już zwróciły się hotelarzom z nawiązką, bo pokoje w ubiegłym roku wynajmowało o 20 proc. więcej cudzoziemców. <br><br>Fundacja zdecydowała się na kolejne akcje. W ich sfinansowaniu pomogli odwiedzający Warszawę goście - bo do cen noclegów w hotelach zrzeszonych w WDA doliczono 1 euro z przeznaczeniem na kam- <br>panię. Goście podwyżki nie odczuli, a fundacja uzbierała ponad 800 tys. zł. Dzięki tym pieniądzom jeszcze w maju spoty reklamujące Warszawę pojawią się między innymi w Eurosporcie i BBC. "Financial <br>Times" wydrukuje reklamę promującą naszą stolicę jako miejsce doskonałe do zorganizowania konferencji, zaś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego