Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Mars 15 41
Maxwell 16 48
Mewa 17 49
Mocne 18 50
Pall Mall BAT 19 51
Pall Mall Rothmans 20 52
Partner 21 53
Popularne 22 54
Prince 23 55
R 1 24 58
Radomskie 25 57
Rothmans 26 58
Salem 27 59
Spike 28 60
Vogue 29 61
Walet 30 62
West 31 63
MDM 32 64
Inne 97 98

56. Proszę podać trzy najczęściej kupowane marki papierosów?
1 Pan(i)
Najczęściej kupuje 1
często 2
czasami 3
Pana(i) Partner.
Najczęściej kupuje 1
często 2
czasami 3

57. Gdzie najczęściej kupuje Pan(i) papierosy? (jeśli Pan(i) kupuje
Mars 15 41<br>Maxwell 16 48<br>Mewa 17 49<br>Mocne 18 50<br>Pall Mall BAT 19 51<br>Pall Mall Rothmans 20 52<br>Partner 21 53<br>Popularne 22 54<br>Prince 23 55<br>R 1 24 58<br>Radomskie 25 57<br>Rothmans 26 58<br>Salem 27 59<br>Spike 28 60<br>Vogue 29 61<br>Walet 30 62<br>West 31 63<br>MDM 32 64<br>Inne 97 98<br><br>56. Proszę podać trzy najczęściej kupowane marki papierosów?<br>1 Pan(i)<br>Najczęściej kupuje 1<br>często 2<br>czasami 3<br>Pana(i) Partner.<br>Najczęściej kupuje 1<br>często 2<br>czasami 3<br><br>57. Gdzie najczęściej kupuje Pan(i) papierosy? (jeśli Pan(i) kupuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego