Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
wykorzystaniem tego samego sygnału częstotliwości wzorcowej. Częstotliwości fal nośnych oznaczanych symbolami L1 i L2 wynoszą odpowiednio 1575,42 i 1227,60 MHz. Sygnał nadawany na częstotliwości L2 nie jest modulowany kodem C-A. Kod Y jest nadawany przy włączonym systemie zapobiegania intencjonalnym próbom zakłócenia pracy urządzeń GPS, określanym terminem Antispoofing. Wydzielając sygnał związany z kodem C-A możemy zaniedbać składniki związane z modulacją kodami P i Y.
Sygnały satelitarne są sygnałami o widmie rozproszonym. Poziom mocy sygnału satelitarnego jest o około 30 dB niższy od poziomu szumów wzmacniacza antenowego. Używane są dwa czynniki rozpraszające: kod C-A - akwizycji zgrubnej) tylko na
wykorzystaniem tego samego sygnału częstotliwości wzorcowej. Częstotliwości fal nośnych oznaczanych symbolami L1 i L2 wynoszą odpowiednio 1575,42 i 1227,60 MHz. Sygnał nadawany na częstotliwości L2 nie jest modulowany kodem C-A. Kod Y jest nadawany przy włączonym systemie zapobiegania intencjonalnym próbom zakłócenia pracy urządzeń GPS, określanym terminem &lt;hi&gt;Antispoofing&lt;/&gt;. Wydzielając sygnał związany z kodem C-A możemy zaniedbać składniki związane z modulacją kodami P i Y. <br>Sygnały satelitarne są sygnałami o widmie rozproszonym. Poziom mocy sygnału satelitarnego jest o około 30 dB niższy od poziomu szumów wzmacniacza antenowego. Używane są dwa czynniki rozpraszające: kod C-A &lt;gap&gt; - akwizycji zgrubnej) tylko na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego