Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 1978
Rok powstania: 2005
tylko dowód wysokiego szacunku. Na który to trzeba wciąż jednak zapracowywać od początku. Żywe obrazy na stepie, choć ciekawe plastycznie, poprawne i więcej niż poprawne teatralnie nie satysfakcjonują w tej skali oczekiwań, które należą się hanuszkiewiczowskiej inscenizacji w ogóle, a "Snu..."w szczególności.


plastyka
OBRAZ, WRAŻLIWOŚĆ, MYŚL
Magdalena Hniedziewicz


W Zachęcie zaprezentowana została publiczności wystawa prac trzech ubiegłorocznych laureatów nagrody państwowej w dziedzinie plastyki - Michała Byliny, Eugeniusza Gepperta. Henryka Stażewskiego. Wystawa, czy raczej trzy wystawy indywidualne laureatów połączone zostały na zasadzie chyba "piłata w credo" z wystawą obrazów Mieczysława Wejmana z cyklu "Pomnik", wystawą będącą bardzo subiektywną i niewątpliwie pod wieloma
tylko dowód wysokiego szacunku. Na który to trzeba wciąż jednak zapracowywać od początku. Żywe obrazy na stepie, choć ciekawe plastycznie, poprawne i więcej niż poprawne teatralnie nie satysfakcjonują w tej skali oczekiwań, które należą się hanuszkiewiczowskiej inscenizacji w ogóle, a &lt;hi rend="italic"&gt;"Snu..."&lt;/&gt;w szczególności.&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;page nr=12&gt;&lt;div type="art" sex="f"&gt;&lt;tit&gt;plastyka&lt;/&gt; <br>&lt;tit&gt;OBRAZ, WRAŻLIWOŚĆ, MYŚL&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;Magdalena Hniedziewicz&lt;/&gt;<br><br><br>W Zachęcie zaprezentowana została publiczności wystawa prac trzech ubiegłorocznych laureatów nagrody państwowej w dziedzinie plastyki - Michała Byliny, Eugeniusza Gepperta. Henryka Stażewskiego. Wystawa, czy raczej trzy wystawy indywidualne laureatów połączone zostały na zasadzie chyba "piłata w credo" z wystawą obrazów Mieczysława Wejmana z cyklu "Pomnik", wystawą będącą bardzo subiektywną i niewątpliwie pod wieloma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego