Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
martwa. Już nic nie można zrobić. Proces twórczy kończy się w momencie otwarcia, potem jest już tylko wystawienie "ciała". Następnie wystawa umiera - ulega demontażowi.
Jak się odnajdujesz w atmosferze nagonek, afer, wrogości wobec sztuki współczesnej? Ostatnio ta wrogość zdaje się przybierać na sile. W książce wpisów wystawy Haralda Szeemanna w Zachęcie najczęstszą recenzją były żądania zwrotu pieniędzy za bilety. Duża część publiczności i mediów odrzucała współczesne prace i manifestowała to dość agresywnie.
Agresja i zła atmosfera często towarzyszyły sztuce współczesnej. Ale coraz mniej mnie to obchodzi. Mam świadomość, jako artysta, że funkcjonuję w getcie. Staram się zrobić jak najwięcej, żeby otworzyć
martwa. Już nic nie można zrobić. Proces twórczy kończy się w momencie otwarcia, potem jest już tylko wystawienie "ciała". Następnie wystawa umiera - ulega demontażowi.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Jak się odnajdujesz w atmosferze nagonek, afer, wrogości wobec sztuki współczesnej? Ostatnio ta wrogość zdaje się przybierać na sile. W książce wpisów wystawy &lt;name type="person"&gt;Haralda Szeemanna&lt;/&gt; w Zachęcie najczęstszą recenzją były żądania zwrotu pieniędzy za bilety. Duża część publiczności i mediów odrzucała współczesne prace i manifestowała to dość agresywnie.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Agresja i zła atmosfera często towarzyszyły sztuce współczesnej. Ale coraz mniej mnie to obchodzi. Mam świadomość, jako artysta, że funkcjonuję w getcie. Staram się zrobić jak najwięcej, żeby otworzyć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego