Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 19
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Wodiczkę na ścianach w kącie galerii w taki sposób, że stołek ten może się zdawać przestrzenny - to tylko prosty trick optyczny, z Husserlem nie mający wiele wspólnego - i ja tego podziwiać nie muszę.

Korzyści z katastrof

Jeszcze gorzej było z Mirosławem Bałką, zwłaszcza gdy wziął on udział w otwartej w Zachęcie wystawie "Gdzie jest brat twój, Abel?" (1995 r.). Miała ona być głosem twórców współczesnych wobec "byłych i przyszłych katastrof". Powracał temat ludobójstwa w XX wieku. Bałka wykonał "instalację", którą tak wówczas opisywałem: "Jest to korytarz pomalowany, jak się maluje korytarze, do wysokości oczu - tyle że czymś, co ma kolor, konsystencję
Wodiczkę na ścianach w kącie galerii w taki sposób, że stołek ten może się zdawać przestrzenny - to tylko prosty trick optyczny, z Husserlem nie mający wiele wspólnego - i ja tego podziwiać nie muszę.<br><br>&lt;tit&gt;Korzyści z katastrof&lt;/&gt;<br><br>Jeszcze gorzej było z Mirosławem Bałką, zwłaszcza gdy wziął on udział w otwartej w Zachęcie wystawie "Gdzie jest brat twój, Abel?" (1995 r.). Miała ona być głosem twórców współczesnych wobec "byłych i przyszłych katastrof". Powracał temat ludobójstwa w XX wieku. Bałka wykonał "instalację", którą tak wówczas opisywałem: "Jest to korytarz pomalowany, jak się maluje korytarze, do wysokości oczu - tyle że czymś, co ma kolor, konsystencję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego