Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
stojąc po pas w wodzie, sami próbowali przesunąć kilkanaście ton żelastwa w stronę głębszej wody. - Na własnej skórze mogli się przekonać, że z mielizną, nawet tą wyskalowaną i pomniejszoną, nie ma żartów. Kiedy jednostka wpłynie na górę piachu, dodatkowo jest zasysana do dna przez potężne siły - tłumaczy szef centrum szkoleniowego.

Zachwytów nad polską placówką nie szczędzi też kapitan Kuba Szymański, główny nawigator firmy Dorchester Maritime Limited (DML), która zajmuje się obsługą techniczną tankowców przewożących płynny metan (LNG). Kilka lat temu jego firma zdecydowała się współfinansować budowę wspomnianej już wartej 250 tys. dol. "Dorchester Lady". Podobnej atrapy statku przewożącego metan nie ma
stojąc po pas w wodzie, sami próbowali przesunąć kilkanaście ton żelastwa w stronę głębszej wody. - Na własnej skórze mogli się przekonać, że z mielizną, nawet tą wyskalowaną i pomniejszoną, nie ma żartów. Kiedy jednostka wpłynie na górę piachu, dodatkowo jest zasysana do dna przez potężne siły - tłumaczy szef centrum szkoleniowego. <br><br>Zachwytów nad polską placówką nie szczędzi też kapitan Kuba Szymański, główny nawigator firmy Dorchester Maritime Limited (DML), która zajmuje się obsługą techniczną tankowców przewożących płynny metan (LNG). Kilka lat temu jego firma zdecydowała się współfinansować budowę wspomnianej już wartej 250 tys. dol. "Dorchester Lady". Podobnej atrapy statku przewożącego metan nie ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego