Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
trwania fazy hamowania, 4 kąt, o który obróciło się nadwozie fazie hamowania.
Na rysunku 11.6 został przedstawiony przebieg prędkości kątowej dla pełnego cyklu roboczego koparki, który obejmuje transport urobku z urobiska do miejsca rozładunku i powrót łyżki do urobiska.
W drugiej części tego cyklu prędkości kątowe nadwozia są ujemne. Zakłada się bowiem, że kierunki obrotu nadwozia w obu częściach cyklu roboczego są przeciwne. Czasy t5, t6, t7, t8 (rys. 11.6) oraz odpowiadające im kąty obrotu nadwozia, można obliczyć na podstawie wzorów wyprowadzonych w niniejszym rozdziale.
11.5.3. Dobór prędkości kątowej ruchu ustalonego i przełożenia mechanizmu obrotu
W trakcie cyklu
trwania fazy hamowania, 4 kąt, o który obróciło się nadwozie fazie hamowania.<br>Na rysunku 11.6 został przedstawiony przebieg prędkości kątowej dla pełnego cyklu roboczego koparki, który obejmuje transport urobku z urobiska do miejsca rozładunku i powrót łyżki do urobiska.<br>W drugiej części tego cyklu prędkości kątowe nadwozia są ujemne. Zakłada się bowiem, że kierunki obrotu nadwozia w obu częściach cyklu roboczego są przeciwne. Czasy t5, t6, t7, t8 (rys. 11.6) oraz odpowiadające im kąty obrotu nadwozia, można obliczyć na podstawie wzorów wyprowadzonych w niniejszym rozdziale.<br>&lt;tit1&gt;11.5.3. Dobór prędkości kątowej ruchu ustalonego i przełożenia mechanizmu obrotu&lt;/&gt;<br>W trakcie cyklu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego