Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
przyzwyczajenia, ale można ją uznać za wygodną w eksploatacji. Jeśli nie liczyć tego drobnego zastrzeżenia i hałasu, jaki robi silnik w trakcie jazdy z wyższymi prędkościami, Micrą jeździ się całkiem sympatycznie. Silniczek o pojemności 1 l i mocy 53 KM nad podziw dobrze radzi sobie z samochodem. Hamulce są niezłe. Zawieszenie dobrze tłumi wstrząsy na nierównościach i zostawia duży margines bezpieczeństwa podczas szybszej jazdy. Układ kierowniczy w wersji podstawowej jest, niestety, pozbawiony wspomagania. Wydaje mi się, że automatyczną skrzynię biegów zamawia się dla wygody. Podobnie jak wspomaganie układu kierowniczego. Tymczasem w Micrze cały czas zaoszczędzony na zmianie biegów tracimy na męczeniu
przyzwyczajenia, ale można ją uznać za wygodną w eksploatacji. Jeśli nie liczyć tego drobnego zastrzeżenia i hałasu, jaki robi silnik w trakcie jazdy z wyższymi prędkościami, Micrą jeździ się całkiem sympatycznie. Silniczek o pojemności 1 l i mocy 53 KM nad podziw dobrze radzi sobie z samochodem. Hamulce są niezłe. Zawieszenie dobrze tłumi wstrząsy na nierównościach i zostawia duży margines bezpieczeństwa podczas szybszej jazdy. Układ kierowniczy w wersji podstawowej jest, niestety, pozbawiony wspomagania. Wydaje mi się, że automatyczną skrzynię biegów zamawia się dla wygody. Podobnie jak wspomaganie układu kierowniczego. Tymczasem w Micrze cały czas zaoszczędzony na zmianie biegów tracimy na męczeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego