Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Warto pamiętać, że autor w sposób naturalny dużo silniej angażuje się w przekaz, który tworzy, niż odbiorca tego przekazu. Brak spełnienia tego warunku opóźnia odbiór tekstu na poziomie refleksyjnym. Perspektywa odbiorcy jest stosunkowo łatwa do określenia, jeśli uprzednio w dokładny sposób został opisany zbiór sytuacji, w jakich używany jest produkt, a ponadto dokonano analizy systemu reklamy konkurencji.
Unikanie opisów. Dążenie do argumentacji opartej na przyczynie i skutku oraz jej ładunek emocjonalny. Preferowanie formy zwrotnej. Zasady te umożliwiają odbiór tekstu na płytkim poziomie zaangażowania. Wykorzystują automatyczne mechanizmy percepcji oraz naturalną tendencję do określania zależności między poszczególnymi informacjami, docierającymi z otoczenia. Pozwalają też uniknąć
Warto pamiętać, że autor w sposób naturalny dużo silniej angażuje się w przekaz, który tworzy, niż odbiorca tego przekazu. Brak spełnienia tego warunku opóźnia odbiór tekstu na poziomie refleksyjnym. Perspektywa odbiorcy jest stosunkowo łatwa do określenia, jeśli uprzednio w dokładny sposób został opisany zbiór sytuacji, w jakich używany jest produkt, a ponadto dokonano analizy systemu reklamy konkurencji. <br>Unikanie opisów. Dążenie do argumentacji opartej na przyczynie i skutku oraz jej ładunek emocjonalny. Preferowanie formy zwrotnej. Zasady te umożliwiają odbiór tekstu na płytkim poziomie zaangażowania. Wykorzystują automatyczne mechanizmy percepcji oraz naturalną tendencję do określania zależności między poszczególnymi informacjami, docierającymi z otoczenia. Pozwalają też uniknąć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego