Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wobec produktu;
3, intensywności i jakości reklamy produktów konkurencyjnych dających szansę stworzenia takiej argumentacji, która będzie realną alternatywą wobec konkurencyjnych motywów;
4, określenia obrazu produktu oraz jego pozycjonowania posiadających odpowiednią siłę motywacyjną;
5, określenia sposobów osiągania motywów kodowanych w obrazie produktu w sposób, który umożliwia odbiorcy identyfikowanie się z nim, a ponadto różniący się od argumentów konkurencji. W przypadku wyłącznie racjonalnego odniesienia komunikatów do podstawowych cech produktu, uzyskujemy z reguły wiadomości oczywiste;
6, dostosowania ewentualnych technik perswazyjnych do kontekstu przebiegu komunikacji;
7, zapisu obrazu produktu w komunikatach w taki sposób, by uwzględniał fazowość kampanii oraz pojemność i specyfikę poszczególnych nośników;
8, wykorzystania
wobec produktu; <br>3, intensywności i jakości reklamy produktów konkurencyjnych dających szansę stworzenia takiej argumentacji, która będzie realną alternatywą wobec konkurencyjnych motywów; <br>4, określenia obrazu produktu oraz jego pozycjonowania posiadających odpowiednią siłę motywacyjną; <br>5, określenia sposobów osiągania motywów kodowanych w obrazie produktu w sposób, który umożliwia odbiorcy identyfikowanie się z nim, a ponadto różniący się od argumentów konkurencji. W przypadku wyłącznie racjonalnego odniesienia komunikatów do podstawowych cech produktu, uzyskujemy z reguły wiadomości oczywiste; <br>6, dostosowania ewentualnych technik perswazyjnych do kontekstu przebiegu komunikacji; <br>7, zapisu obrazu produktu w komunikatach w taki sposób, by uwzględniał fazowość kampanii oraz pojemność i specyfikę poszczególnych nośników; <br>8, wykorzystania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego