Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy sprztętu RTV
Rok: 1998
dla swoich abonentów.
Promocja ma dwa etapy.
Etap I - tu liczy staż abonencki
* abonenci jednogwiazdkowi (staż poniżej roku) wygrywają 100 jednorazowych aparatów fotograficznych
** abonenci dwugwiazdkowi (staż od 1 do 3 lat) wygrywają 50 uniwersalnych pilotów do sprzętu elektronicznego
*** abonenci trzygwiazdkowi (staż od 3 do 4 lat) wygrywają 30 przenośnych radioodbiorników
* * * * abonenci czterogwiazdkowi (staż od 4 do 5 lat) wygrywają 15 przenośnych odtwarzaczy CD
***** abonenci pięciogwiazdkowi (staż powyżej 5 lat) wygrywają 5 telewizorów
Etap II to przyznanie nagród głównych pięciu osobom wylosowanym spośród tych, którzy nie dostali nagród w pierwszym etapie.
nagroda I - Opel Astra Classic dla finalisty o najdłuższym stażu abonenckim
dla swoich abonentów.<br>Promocja ma dwa etapy.<br>Etap I - tu liczy staż abonencki<br>* abonenci jednogwiazdkowi (staż poniżej roku) wygrywają 100 jednorazowych aparatów fotograficznych<br>** abonenci dwugwiazdkowi (staż od 1 do 3 lat) wygrywają 50 uniwersalnych pilotów do sprzętu elektronicznego<br>*** abonenci trzygwiazdkowi (staż od 3 do 4 lat) wygrywają 30 przenośnych radioodbiorników<br>* * * * abonenci czterogwiazdkowi (staż od 4 do 5 lat) wygrywają 15 przenośnych odtwarzaczy CD<br>***** abonenci pięciogwiazdkowi (staż powyżej 5 lat) wygrywają 5 telewizorów<br>Etap II to przyznanie nagród głównych pięciu osobom wylosowanym spośród tych, którzy nie dostali nagród w pierwszym etapie.<br>nagroda I - Opel Astra Classic dla finalisty o najdłuższym stażu abonenckim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego