Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
barwy niebieskiej, tworzących określony rytmicznie porządek wizualny, może ze zdziwieniem zauważyć, że trafił do stoiska, gdzie sprzedają śledzie. Zakup nie nastąpił z powodu zastosowania przez dwie firmy zbliżonego rdzenia elementów identyfikacji.
Równie ciekawym przykładem jest ewolucja rdzenia identyfikacji sprzętu komputerowego. Na początku lat 90. wynikała ona w sposób naturalny z adaptowanej stylistyki oznaczania produktu, adresowanego do użytkowników profesjonalnych. Była ona jednak nieatrakcyjna i często niezrozumiała dla przeciętnego użytkownika. Zaczęła więc stopniowo ulegać zmianie. W efekcie przełożono chłodny profesjonalizm na identyfikację przedstawiającą proste formy geometryczne, żywą kolorystykę oraz przystępny i powszechny język werbalny. Produkt stopniowo zaczął się personifikować i tracić dystans do
barwy niebieskiej, tworzących określony rytmicznie porządek wizualny, może ze zdziwieniem zauważyć, że trafił do stoiska, gdzie sprzedają śledzie. Zakup nie nastąpił z powodu zastosowania przez dwie firmy zbliżonego rdzenia elementów identyfikacji. <br>Równie ciekawym przykładem jest ewolucja rdzenia identyfikacji sprzętu komputerowego. Na początku lat 90. wynikała ona w sposób naturalny z adaptowanej stylistyki oznaczania produktu, adresowanego do użytkowników profesjonalnych. Była ona jednak nieatrakcyjna i często niezrozumiała dla przeciętnego użytkownika. Zaczęła więc stopniowo ulegać zmianie. W efekcie przełożono chłodny profesjonalizm na identyfikację przedstawiającą proste formy geometryczne, żywą kolorystykę oraz przystępny i powszechny język werbalny. Produkt stopniowo zaczął się personifikować i tracić dystans do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego