Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
to przede wszystkim: zwiększenie zależności od Brukseli, ograniczenie autonomicznych decyzji gospodarczych i większe uzależnienie od decyzji Europejskiego Banku Centralnego, utrata części tożsamości wiążącej się z dysponowaniem własną walutą, nasilenie się konkurencji na rynku, początkową dezorientację nabywców indywidualnych i przedsiębiorstw, które będą dokonywać płatności w innej niż dotychczas walucie i konieczność adaptowania się do nowych warunków.
Ogólnie można stwierdzić, że: zakupy przez nabywców instytucjonalnych będą dokonywane w sposób w pełni profesjonalny i będą miały charakter globalny, cena stanie się jeszcze ważniejszym czynnikiem wpływającym na proces podejmowania decyzji kupna; przedsiębiorstwa, które tego nie docenią w swych strategiach cenowych, zostaną silniej dotknięte, szczególnie ważną rolę
to przede wszystkim: zwiększenie zależności od Brukseli, ograniczenie autonomicznych decyzji gospodarczych i większe uzależnienie od decyzji Europejskiego Banku Centralnego, utrata części tożsamości wiążącej się z dysponowaniem własną walutą, nasilenie się konkurencji na rynku, początkową dezorientację nabywców indywidualnych i przedsiębiorstw, które będą dokonywać płatności w innej niż dotychczas walucie i konieczność adaptowania się do nowych warunków.<br>Ogólnie można stwierdzić, że: zakupy przez nabywców instytucjonalnych będą dokonywane w sposób w pełni profesjonalny i będą miały charakter globalny, cena stanie się jeszcze ważniejszym czynnikiem wpływającym na proces podejmowania decyzji kupna; przedsiębiorstwa, które tego nie docenią w swych strategiach cenowych, zostaną silniej dotknięte, szczególnie ważną rolę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego