Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
mających charakter reklamowy lub public relations, które to strony mogą być oglądane przez wszystkich użytkowników sieci (rys.31).
Zalety Internetu jako środka przekazu promocyjnego można określić następująco: szybkość oddziaływania - informacja dociera prawie natychmiast na dużą odległość i nie jest wymagane tak duże wyprzedzenie jak w konwencjonalnych środkach przekazu, szybkość reakcji - adresaci takiego przekazu mogą natychmiast zareagować prosząc o dodatkowe informacje na temat firmy czy jej produktów, elastyczność - nadawca treści promocyjnych może szybko zmienić je, pisząc nowy plik strony WWW, multimedialny charakter przekazu - przekazywaną informacją może być tekst, zdjęcia i kolorowy film stereofoniczny, niski koszt przekazu - różnice są bardzo duże, zwłaszcza w
mających charakter reklamowy lub public relations, które to strony mogą być oglądane przez wszystkich użytkowników sieci (rys.31).<br>Zalety Internetu jako środka przekazu promocyjnego można określić następująco: szybkość oddziaływania - informacja dociera prawie natychmiast na dużą odległość i nie jest wymagane tak duże wyprzedzenie jak w konwencjonalnych środkach przekazu, szybkość reakcji - adresaci takiego przekazu mogą natychmiast zareagować prosząc o dodatkowe informacje na temat firmy czy jej produktów, elastyczność - nadawca treści promocyjnych może szybko zmienić je, pisząc nowy plik strony WWW, multimedialny charakter przekazu - przekazywaną informacją może być tekst, zdjęcia i kolorowy film stereofoniczny, niski koszt przekazu - różnice są bardzo duże, zwłaszcza w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego