Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w perspektywie czasowej. Zapis obrazu produktu, szczególnie przy jego dużej złożoności, ułatwia wykorzystywanie kontekstu wiadomości jako informacji znaczącej. Zabieg ten pozwala także na hierarchizację cech produktu.
O ile oś relacji: adresat komunikatu - obraz produktu, zwana pozycjonowaniem produktu, jest na poziomie ocen i decyzji jedna dla określonego kontraktu komunikacyjnego o tyle sposobów jej zapisu, prowadzących do zamierzonej przez nadawcę interpretacji bywa bardzo wiele. Zapis obrazu produktu osiąga swój pełny wymiar w informacyjnej fazie kampanii reklamowej. W etapach wcześniejszych często stanowi kontekst wiadomości
Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w perspektywie czasowej. Zapis obrazu produktu, szczególnie przy jego dużej złożoności, ułatwia wykorzystywanie kontekstu wiadomości jako informacji znaczącej. Zabieg ten pozwala także na hierarchizację cech produktu. <br>O ile oś relacji: adresat komunikatu - obraz produktu, zwana pozycjonowaniem produktu, jest na poziomie ocen i decyzji jedna dla określonego kontraktu komunikacyjnego o tyle sposobów jej zapisu, prowadzących do zamierzonej przez nadawcę interpretacji bywa bardzo wiele. Zapis obrazu produktu osiąga swój pełny wymiar w informacyjnej fazie kampanii reklamowej. W etapach wcześniejszych często stanowi kontekst wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego