Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
profesjonalnych. Potencjalna ilość celów, jakie może realizować określone zdarzenie, wynika z ilości prawdopodobnych dla niego motywów oraz sposobów ich realizacji.
Cecha. Określa istotność i charakter związku telefonu ze strukturą zdarzenia, którego jest elementem.
Odbiorca. Jest osobą, do której dociera komunikat o zdarzeniu lub serii zdarzeń. W reklamie jest nią albo adresat samego przekazu, albo osoba będąca odbiorcą w określonej sekwencji zdarzeń tworzących komunikat. Kategoria ta odnosi się do cech osoby lub jej działań o silnej motywacji indywidualnej, które mogą wiązać się przyczynowo z cechami produktu. Na przykład, młoda dziennikarka, bohaterka filmu reklamowego, posługuje się telefonem, który ma wszystkie cechy podstawowe, odpowiada
profesjonalnych. Potencjalna ilość celów, jakie może realizować określone zdarzenie, wynika z ilości prawdopodobnych dla niego motywów oraz sposobów ich realizacji. <br>Cecha. Określa istotność i charakter związku telefonu ze strukturą zdarzenia, którego jest elementem. <br>Odbiorca. Jest osobą, do której dociera komunikat o zdarzeniu lub serii zdarzeń. W reklamie jest nią albo adresat samego przekazu, albo osoba będąca odbiorcą w określonej sekwencji zdarzeń tworzących komunikat. Kategoria ta odnosi się do cech osoby lub jej działań o silnej motywacji indywidualnej, które mogą wiązać się przyczynowo z cechami produktu. Na przykład, młoda dziennikarka, bohaterka filmu reklamowego, posługuje się telefonem, który ma wszystkie cechy podstawowe, odpowiada
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego