Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
obraz w galerii. W pełni skoncentrowany odbiór komunikatu reklamowego, z wyjątkiem ostatnich etapów kampanii, jest po prostu nadinterpretacją. Kryterium udziału świadomości w percepcji przekazu reklamowego pozwala określić dwa podstawowe poziomy jego odbioru: odbiór na poziomie automatycznym oraz odbiór refleksyjny. Poziom automatyczny typowy jest dla odbioru pierwszych ekspozycji, które docierają do adresata. Natomiast odbiór na poziomie refleksyjnym, angażujący percepcję na poziomie semantycznym oraz subiektywną interpretację wiadomości, typowy jest dla końcowych ekspozycji realizowanej kampanii reklamowej. Jak już wspomniano, jakość percepcji wpływa na jakość zapamiętywania elementów przekazu reklamowego, co z kolei stymuluje późniejsze procesy decyzyjne. Natomiast przebieg percepcji wynika z uwarunkowań sytuacyjnych oraz wewnętrznych
obraz w galerii. W pełni skoncentrowany odbiór komunikatu reklamowego, z wyjątkiem ostatnich etapów kampanii, jest po prostu nadinterpretacją. Kryterium udziału świadomości w percepcji przekazu reklamowego pozwala określić dwa podstawowe poziomy jego odbioru: odbiór na poziomie automatycznym oraz odbiór refleksyjny. Poziom automatyczny typowy jest dla odbioru pierwszych ekspozycji, które docierają do adresata. Natomiast odbiór na poziomie refleksyjnym, angażujący percepcję na poziomie semantycznym oraz subiektywną interpretację wiadomości, typowy jest dla końcowych ekspozycji realizowanej kampanii reklamowej. Jak już wspomniano, jakość percepcji wpływa na jakość zapamiętywania elementów przekazu reklamowego, co z kolei stymuluje późniejsze procesy decyzyjne. Natomiast przebieg percepcji wynika z uwarunkowań sytuacyjnych oraz wewnętrznych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego