Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości.
Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe natężenie. Jego wzrost może mieć charakter skokowy, na skutek pojawiania się treści ważnych i istotnych dla odbiorcy, albo też czynników wywołujących silne reakcje emocjonalne. Stopień zaangażowania adresata komunikatu reklamowego ze względu na jakość przetwarzania informacji, wiąże się z poziomem cech informacji, na którym dekodowana jest wiadomość. Jej pełne przetwarzanie wymaga odpowiednio wysokiego poziomu zaangażowania odbiorcy, umożliwiającego dekodowanie na poziomie cech semantycznych oraz odnoszących się do opisu samego siebie. Wymaga to odbioru intencjonalnego wiadomości reklamowej.
W koncepcjach Newcomba
wiadomości. <br>Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe natężenie. Jego wzrost może mieć charakter skokowy, na skutek pojawiania się treści ważnych i istotnych dla odbiorcy, albo też czynników wywołujących silne reakcje emocjonalne. Stopień zaangażowania adresata komunikatu reklamowego ze względu na jakość przetwarzania informacji, wiąże się z poziomem cech informacji, na którym dekodowana jest wiadomość. Jej pełne przetwarzanie wymaga odpowiednio wysokiego poziomu zaangażowania odbiorcy, umożliwiającego dekodowanie na poziomie cech semantycznych oraz odnoszących się do opisu samego siebie. Wymaga to odbioru intencjonalnego wiadomości reklamowej. <br>W koncepcjach Newcomba
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego