Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
trudniejszym, ale za to bardziej interesującym.
Zbyszko Melosik pisze w swojej książce "Tożsamość, ciało i władza" (Wydawnictwo Edytor, Toruń 1996) o dzisiejszym mężczyźnie, który coraz rzadziej pasuje do takich męskich wzorów jak Rambo, zdobywca, mężczyzna sukcesu, czyli szorstki i niezależny kowboj. Przedstawiciel płci męskiej zaczyna się natomiast feminizować, jest doskonałym adresatem reklam produktów, których klientkami były do tej pory głównie kobiety. Staje się także coraz bardziej podatny na wpływy mediów.
Czy, biorąc pod uwagę wzajemne upodabnianie się do siebie obu płci, ogromny rozwój technik teleinformatycznych, skrócenie dnia pracy i upowszechnienie dobrobytu (a co za tym idzie - dłuższe przebywanie w domu), czarnym
trudniejszym, ale za to bardziej interesującym. <br>Zbyszko Melosik pisze w swojej książce "Tożsamość, ciało i władza" (Wydawnictwo Edytor, Toruń 1996) o dzisiejszym mężczyźnie, który coraz rzadziej pasuje do takich męskich wzorów jak Rambo, zdobywca, mężczyzna sukcesu, czyli szorstki i niezależny kowboj. Przedstawiciel płci męskiej zaczyna się natomiast feminizować, jest doskonałym adresatem reklam produktów, których klientkami były do tej pory głównie kobiety. Staje się także coraz bardziej podatny na wpływy mediów. <br>Czy, biorąc pod uwagę wzajemne upodabnianie się do siebie obu płci, ogromny rozwój technik teleinformatycznych, skrócenie dnia pracy i upowszechnienie dobrobytu (a co za tym idzie - dłuższe przebywanie w domu), czarnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego