Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 20/07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
się do nich przyzwyczaić. Powołują się na przykład poczty elektronicznej, która nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Dziennik "New York Times" przeprowadził ostatnio badania nad umiejętnością korzystania z poczty e-mail w sektorze prywatnym: reporterzy wysłali pytania na temat oferowanych produktów do największych firm amerykańskich. Chociaż wiadomości e-mail dotarły do adresatów, korporacja AT & T odpowiedziała po 3 dniach, Hilton po tygodniu, Levi's i Coca-Cola po 9 dniach, Disney po dwóch tygodniach. A koncern Hewlett-Packard z komputerowej Doliny Krzemowej nie odpowiedział w ogóle.
- Najpierw musimy zmienić mentalność ludzi, a dopiero potem możemy zrezygnować z papieru - zauważył sprzedawca elektronicznej tablicy do
się do nich przyzwyczaić. Powołują się na przykład poczty elektronicznej, która nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Dziennik "New York Times" przeprowadził ostatnio badania nad umiejętnością korzystania z poczty e-mail w sektorze prywatnym: reporterzy wysłali pytania na temat oferowanych produktów do największych firm amerykańskich. Chociaż wiadomości e-mail dotarły do adresatów, korporacja AT &amp; T odpowiedziała po 3 dniach, Hilton po tygodniu, Levi's i Coca-Cola po 9 dniach, Disney po dwóch tygodniach. A koncern Hewlett-Packard z komputerowej Doliny Krzemowej nie odpowiedział w ogóle.<br>&lt;q&gt;&lt;transl&gt;- Najpierw musimy zmienić mentalność ludzi, a dopiero potem możemy zrezygnować z papieru&lt;/&gt;&lt;/&gt; - zauważył sprzedawca elektronicznej tablicy do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego