Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sytuacji, w których procesy poznawcze zachodzą zarówno na poziomie świadomym, jak i nieświadomym. W stosunku do problemu odbioru, interpretacji i wartościowania treści przekazów reklamowych, rola procesów afektywnych jest zbliżona do funkcji automatycznego poziomu przetwarzania informacji co do treści wiadomości.
Odmienne koncepcje struktury procesów wartościowania, zakładające pierwotność procesów poznawczych nad procesami afektywnymi, prezentowane są przez teorie dysonansu, koncepcje atrybucyjne oraz teorie motywacji. Ustosunkowanie do obiektu traktowane jest jako efekt poznania jego cech, interpretacji znaczeń oraz konstrukcji reakcji afektywnej. Reakcja ta może być tworzona przez podmiot w sposób świadomy lub automatyczny. Pojawiająca się emocja jest odpowiedzią na znaczenie danych sytuacji lub informacji. Interpretacja
sytuacji, w których procesy poznawcze zachodzą zarówno na poziomie świadomym, jak i nieświadomym. W stosunku do problemu odbioru, interpretacji i wartościowania treści przekazów reklamowych, rola procesów afektywnych jest zbliżona do funkcji automatycznego poziomu przetwarzania informacji co do treści wiadomości. <br>Odmienne koncepcje struktury procesów wartościowania, zakładające pierwotność procesów poznawczych nad procesami afektywnymi, prezentowane są przez teorie dysonansu, koncepcje atrybucyjne oraz teorie motywacji. Ustosunkowanie do obiektu traktowane jest jako efekt poznania jego cech, interpretacji znaczeń oraz konstrukcji reakcji afektywnej. Reakcja ta może być tworzona przez podmiot w sposób świadomy lub automatyczny. Pojawiająca się emocja jest odpowiedzią na znaczenie danych sytuacji lub informacji. Interpretacja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego