sobie. (Ad Fabrika) <br>Twoje bezpieczeństwo, to moje powołanie (D'Arcy dawniej DMBB) <br>16, <br>związek o otwartym zakresie znaczenia <br>Z okazji braku okazji. (Publicis)<br> Och! Jaki Ach! (Archiwum) <br>17, <br>związek o otwartym zakresie znaczenia oraz silnych związkach formalnych<br> Bez-al-ko-ho-love (Publicis)<br> 9 ton produktów. (Zebra) <br>18, <br>przysłowie, przestroga lub aforyzm <br>Sex to nie wszystko. A jednak... (wrocławskie graffiti z lat 80.) <br>Łatwo dostrzec, że przytoczone wyżej kategorie sloganów wynikają z dominujących dla ich konstrukcji czynników logicznych, emocjonalnych, motywacyjnych oraz struktury <br><page nr=174><br>informacji, która skłania, by odnieść je do własnych doświadczeń. Są one, podobnie jak obraz produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z