Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wspomagają działania służące osiągnięciu motywów głównych. Motywy konkurencyjne związane są z wywoływaniem dążeń, których nie można pogodzić z realizacją celu głównego. W naturalnej sytuacji zawsze występuje pełny przekrój kategorii motywacyjnych. Na przykład, motyw główny stanowić może dążenie do nabycia produktu, o którym marzyło się przez lata, motywem towarzyszącym może być akceptacja tego pomysłu przez osobę, której zdanie ma dla nas istotne znaczenie, a motywem konkurencyjnym, kształtowanie ceny produktu na poziomie towaru luksusowego.
Motyw główny ma zawsze wartość dodatnią. Motywy towarzyszące mają również wartość dodatnią, jednak związane z nimi napięcie motywacyjne ma zawsze niższe natężenie. Motywy konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i
wspomagają działania służące osiągnięciu motywów głównych. Motywy konkurencyjne związane są z wywoływaniem dążeń, których nie można pogodzić z realizacją celu głównego. W naturalnej sytuacji zawsze występuje pełny przekrój kategorii motywacyjnych. Na przykład, motyw główny stanowić może dążenie do nabycia produktu, o którym marzyło się przez lata, motywem towarzyszącym może być akceptacja tego pomysłu przez osobę, której zdanie ma dla nas istotne znaczenie, a motywem konkurencyjnym, kształtowanie ceny produktu na poziomie towaru luksusowego. <br>Motyw główny ma zawsze wartość dodatnią. Motywy towarzyszące mają również wartość dodatnią, jednak związane z nimi napięcie motywacyjne ma zawsze niższe natężenie. Motywy konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego