Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i związanym z dużym ryzykiem. W związku z tym istnieją różne podejścia przedsiębiorstw do rozwoju bazującym na produktach markowych. Można tworzyć własne marki albo też pozyskiwać nowe w przypadku nawiązania współpracy z innymi firmami. Jak już była mowa wcześniej, na rynku Unii Europejskiej takie działania są częste, jest to zatem aktualne zwłaszcza dla przedsiębiorstw europejskich. Wybór jednego z tych wariantów zależy od różnych czynników, m.in. tych, które są przedstawione w tabl.44.

Przykład: Strategia markowa firmy NestleM

Strategia markowa firmy NestleM zakłada jednocześnie działanie w dwóch kierunkach: tworzeniu jednolitej marki całej firmy i jej różnych produktów, sprzedawaniu produktów pod różnymi
i związanym z dużym ryzykiem. W związku z tym istnieją różne podejścia przedsiębiorstw do rozwoju bazującym na produktach markowych. Można tworzyć własne marki albo też pozyskiwać nowe w przypadku nawiązania współpracy z innymi firmami. Jak już była mowa wcześniej, na rynku Unii Europejskiej takie działania są częste, jest to zatem aktualne zwłaszcza dla przedsiębiorstw europejskich. Wybór jednego z tych wariantów zależy od różnych czynników, m.in. tych, które są przedstawione w tabl.44.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Strategia markowa firmy NestleM&lt;/&gt;<br><br>Strategia markowa firmy NestleM zakłada jednocześnie działanie w dwóch kierunkach: tworzeniu jednolitej marki całej firmy i jej różnych produktów, sprzedawaniu produktów pod różnymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego