Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Łukasz
Tytuł: strona o żeglarstwie
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
pod względem liczby zbudowanych jednostek ślizg DN-60 znajduje się na pierwszym miejscu. Atrakcyjność tego ślizgu polega na stworzeniu możliwości kontaktów międzynarodowych, niekłopotliwym transporcie, montażu, a przede wszystkim na tym, że jest on dostępny dla każdego Dzięki prostej budowie i technologii można go zbudować samemu przy użyciu oficjalnych planów i aktualnych przepisów IDNIYRA.
Budowa: PLANY ŚLIZGU DN
KONSTRUKCJA:
Kadłub - konstrukcji drewnianej o długości całkowitej ok. 366cm, szerokości ok. 50cm, jest pokryty sklejką o grubości 3-6mm. Burty świerkowe (w regatowych wersjach z drzew egzotycznych, sosny kanadyjskiej, sosny syberyjskiej) o grubości od 16mm do25 mm. W celu wzmocnienia można stosować oblaminowanie tkaniną
pod względem liczby zbudowanych jednostek ślizg DN-60 znajduje się na pierwszym miejscu. Atrakcyjność tego ślizgu polega na stworzeniu możliwości kontaktów międzynarodowych, niekłopotliwym transporcie, montażu, a przede wszystkim na tym, że jest on dostępny dla każdego Dzięki prostej budowie i technologii można go zbudować samemu przy użyciu oficjalnych planów i aktualnych przepisów IDNIYRA.<br>Budowa: PLANY ŚLIZGU DN <br>KONSTRUKCJA: <br>Kadłub - konstrukcji drewnianej o długości całkowitej ok. 366cm, szerokości ok. 50cm, jest pokryty sklejką o grubości 3-6mm. Burty świerkowe (w regatowych wersjach z drzew egzotycznych, sosny kanadyjskiej, sosny syberyjskiej) o grubości od 16mm do25 mm. W celu wzmocnienia można stosować oblaminowanie tkaniną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego