Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 32
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
odnosząc oszałamiający sukces.
Odżyło na nowo pytanie: czy media elektroniczne zabiją od wielu wieków kultywowaną sztukę czytania zadrukowanego papieru? Szef agencji reklamowej Saatchi and Saatchi Kevin J. Roberts w wywiadzie dla "The Wall Street Journal Europe" powiedział: "Nigdy jeszcze jedno medium nie wyparło innego. Nie mamy do czynienia z wyborem albo albo. Mamy natomiast z nowym sposobem komunikowania, a wyzwanie polega na tym, jak wyrazić emocje za pomocą indywidualistycznego i czasami antyspołecznego medium. Internet jest dla mnie jak elektryczność. Nie zważam, jak się go produkuje. Chcę zrozumieć, jak go wykorzystać do wyrażania emocji".
Przekonania Robertsa potwierdzają najnowsze badania rynku wydawniczego. W czerwcowym
odnosząc oszałamiający sukces. <br>Odżyło na nowo pytanie: czy media elektroniczne zabiją od wielu wieków kultywowaną sztukę czytania zadrukowanego papieru? Szef agencji reklamowej Saatchi and Saatchi Kevin J. Roberts w wywiadzie dla "The Wall Street Journal Europe" powiedział: "Nigdy jeszcze jedno medium nie wyparło innego. Nie mamy do czynienia z wyborem albo albo. Mamy natomiast z nowym sposobem komunikowania, a wyzwanie polega na tym, jak wyrazić emocje za pomocą indywidualistycznego i czasami antyspołecznego medium. Internet jest dla mnie jak elektryczność. Nie zważam, jak się go produkuje. Chcę zrozumieć, jak go wykorzystać do wyrażania emocji".<br>Przekonania Robertsa potwierdzają najnowsze badania rynku wydawniczego. W czerwcowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego