Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
będące wypadkową muzycznych przyjaźni Wojcka znakomicie oddaje fenomen OBUH-a. Historia tej małej, ale niezwykle prężnej oficyny fonograficznej rozwija się dzięki garstce zapaleńców działających z dala od oficjalnych struktur i wielkich pieniędzy. Jedynym kapitałem OBUH-a są ludzie. Wydane ostatnio płyty Jerzego Miliana i Krzysztofa Pendereckiego pokazują jednak, że mała alternatywna wytwórnia muzyczna może ocalić bezcenne dzieła polskiej kultury muzycznej. I że robi znacznie więcej niż powołane w tym celu instytucje państwowe.

Rafał Księżyk

Cannes boi się zmian


Zaczynający się 11 maja festiwal w Cannes hołduje zasadzie: najlepsi są ci twórcy, których dobrze znamy.
Tegoroczny program wskazuje, że festiwal wraca do
będące wypadkową muzycznych przyjaźni Wojcka znakomicie oddaje fenomen OBUH-a. Historia tej małej, ale niezwykle prężnej oficyny fonograficznej rozwija się dzięki garstce zapaleńców działających z dala od oficjalnych struktur i wielkich pieniędzy. Jedynym kapitałem OBUH-a są ludzie. Wydane ostatnio płyty Jerzego Miliana i Krzysztofa Pendereckiego pokazują jednak, że mała alternatywna wytwórnia muzyczna może ocalić bezcenne dzieła polskiej kultury muzycznej. I że robi znacznie więcej niż powołane w tym celu instytucje państwowe.<br><br>&lt;au&gt;Rafał Księżyk&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;Cannes boi się zmian&lt;/&gt;<br><br><br>Zaczynający się 11 maja festiwal w Cannes hołduje zasadzie: najlepsi są ci twórcy, których dobrze znamy.<br>Tegoroczny program wskazuje, że festiwal wraca do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego