Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze, m.in. farmaceutyki i produkty turystyczne.
Uwzględniając jednak te cechy demograficzne ludności w krajach Unii Europejskiej, trzeba przeprowadzać dokładne badania zachowania się na rynku ludzi starszych. Różne analizy wykazały, że wielu przedstawicieli starszego pokolenia nie odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa się za "bardzo aktywnych". Są to ludzie, których młodość przypadła na okres II wojny światowej i teraz starają się oni nadrobić stracony czas. W krajach Europy Zachodniej są to ludzie dosyć zamożni, których stać na zaspokajanie zróżnicowanych potrzeb. Przykładowo, w Niemczech w 2000r
że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze, m.in. farmaceutyki i produkty turystyczne.<br>Uwzględniając jednak te cechy demograficzne ludności w krajach Unii Europejskiej, trzeba przeprowadzać dokładne badania zachowania się na rynku ludzi starszych. Różne analizy wykazały, że wielu przedstawicieli starszego pokolenia nie odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa się za "bardzo aktywnych". Są to ludzie, których młodość przypadła na okres II wojny światowej i teraz starają się oni nadrobić stracony czas. W krajach Europy Zachodniej są to ludzie dosyć zamożni, których stać na zaspokajanie zróżnicowanych potrzeb. Przykładowo, w Niemczech w 2000r
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego