Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jakie stosuje Heyah i Nokia, żeby przywiązać do siebie młodocianych klientów, są typowe dla marketingu stylu życia i wydarzeń, o którym pisał Jeremy Rifkin, guru współczesnego zarządzania, w głośniej książce "Wiek dostępu". Po prostu coraz więcej firm swoje znaki towarowe, produkty i usługi wiąże z działalnością kulturalną. Koncerny stają się animatorami koncertów, spektakli i imprez sportowych, coraz częściej organizują więc nasz wolny czas.

Klub Goodyeara nie zasypuje już członków nudnymi informacjami na temat kształtu i wysokości bieżnika, ale wysyła broszury z artykułami (sport lub muzyka), które mają przyciągnąć uwagę i wzbudzić prawdziwe zainteresowanie. Stąd też moda na tzw. społecznie odpowiedzialny biznes
jakie stosuje Heyah i Nokia, żeby przywiązać do siebie młodocianych klientów, są typowe dla marketingu stylu życia i wydarzeń, o którym pisał Jeremy Rifkin, guru współczesnego zarządzania, w głośniej książce "Wiek dostępu". Po prostu coraz więcej firm swoje znaki towarowe, produkty i usługi wiąże z działalnością kulturalną. Koncerny stają się animatorami koncertów, spektakli i imprez sportowych, coraz częściej organizują więc nasz wolny czas.<br><br>Klub Goodyeara nie zasypuje już członków nudnymi informacjami na temat kształtu i wysokości bieżnika, ale wysyła broszury z artykułami (sport lub muzyka), które mają przyciągnąć uwagę i wzbudzić prawdziwe zainteresowanie. Stąd też moda na tzw. społecznie odpowiedzialny biznes
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego