Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
pieniądze promuje"Ramę" i "Bonę", inna słono płaci zarówno za promocję "Maryny", jak i "Nowej", mieszając konsumentom dokumentnie w głowach. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Każdy z wielkich producentów wie, że - aby się ścigać z pozostałymi - nie może ustępować pola nie tylko w reklamie, ale i w coraz bogatszym asortymencie. Jeśli Brzeg wylansował niskotłuszczową "Kamę", to jego śladem muszą podążyć inni. Unilever, nie rezygnując z tłustej "Ramy", zaprezentował konsumentowi odchudzoną "Bonę". Warszawa zaś w tej konkurencji wystawiła "Novą". To w kategorii niskotłuszczowych margaryn do smarowania pieczywa, obowiązkowo trzeba też stanąć w szrankach tłuszczów do pieczenia ("Udana", "Maryna"), a także smażenia
pieniądze promuje"Ramę" i "Bonę", inna słono płaci zarówno za promocję "Maryny", jak i "Nowej", mieszając konsumentom dokumentnie w głowach. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Każdy z wielkich producentów wie, że - aby się ścigać z pozostałymi - nie może ustępować pola nie tylko w reklamie, ale i w coraz bogatszym asortymencie. Jeśli Brzeg wylansował niskotłuszczową "Kamę", to jego śladem muszą podążyć inni. Unilever, nie rezygnując z tłustej "Ramy", zaprezentował konsumentowi odchudzoną "Bonę". Warszawa zaś w tej konkurencji wystawiła "Novą". To w kategorii niskotłuszczowych margaryn do smarowania pieczywa, obowiązkowo trzeba też stanąć w szrankach tłuszczów do pieczenia ("Udana", "Maryna"), a także smażenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego