Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
do majsterkowania (DIY - do it yourself), ogrodniczej, produktów sportowych i zabawek, jest widoczny przede wszystkim we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.
Specjalistyczne sieci łańcuchowe i średniej wielkości sklepy branżowe, sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.
Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po osiągnięciu fazy nasycenia zaczynają wchodzić w fazę spadku swego cyklu życia na rynku. Dotyczy to zwłaszcza krajów Europy Północnej. W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży
do majsterkowania (DIY - do it yourself), ogrodniczej, produktów sportowych i zabawek, jest widoczny przede wszystkim we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.<br>Specjalistyczne sieci łańcuchowe i średniej wielkości sklepy branżowe, sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.<br>Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po osiągnięciu fazy nasycenia zaczynają wchodzić w fazę spadku swego cyklu życia na rynku. Dotyczy to zwłaszcza krajów Europy Północnej. W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego