Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Statystyczny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1967
kanałów obsługi, które powinny być zainstalowane w Super-Samie "Ściana Wschodnia". Zakłada się, że średnio klient nie może oczekiwać na obsługę dłużej niż 2 minuty, a współczynnik wykorzystania kanału musi być zawarty między 0,6 a 0,7. Dane dostarczone przez projektanta są następujące:
1. sprzedaż wyłącznie samoobsługowa,
2. pełny asortyment branży spożywczej,
3. przewidywany obrót roczny - 60 mln zł.

Rozwiązanie. Metoda rozwiązania modelu została zaprezentowana w pierwszej części opracowania. W pierwszym kroku rozwiązania oparto się tam na znanej stopie obsługi i znacznej stopie przebyć. W analizowanym obecnie przykładzie za podstawę rozwiązania przyjmuje się stopę obsługi równą 1,42 oraz oszacowaną
kanałów obsługi, które powinny być zainstalowane w Super-Samie "Ściana Wschodnia". Zakłada się, że średnio klient nie może oczekiwać na obsługę dłużej niż 2 minuty, a współczynnik wykorzystania kanału musi być zawarty między 0,6 a 0,7. Dane dostarczone przez projektanta są następujące:<br>1. sprzedaż wyłącznie samoobsługowa, <br>2. pełny asortyment branży spożywczej,<br>3. przewidywany obrót roczny - 60 mln zł.<br>&lt;gap&gt;<br>Rozwiązanie. Metoda rozwiązania modelu została zaprezentowana w pierwszej części opracowania. W pierwszym kroku rozwiązania oparto się tam na znanej stopie obsługi i znacznej stopie przebyć. W analizowanym obecnie przykładzie za podstawę rozwiązania przyjmuje się stopę obsługi równą 1,42 oraz oszacowaną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego