Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Studia Socjologiczne
Nr: 4
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1976
na poszczególnych poziomach systemu oświaty i w poszczególnych rodzajach szkół mamy do czynienia z proporcjonalną "reprezentacją" poszczególnych klas i warstw? Czy "siła przebicia" ludzi wchodzących w dorosłość - aczkolwiek wspomagana polityką państwa - jest tak duża, że pozwala w miarę równomiernie wejść na obszar kultury narodowej z podobnym wyposażeniem w doświadczenia i aspiracje kulturalne? Mogą to być również pytania, czy zachodzi spójność występujących w literaturze twierdzeń typu: istnieją istotne różnice w zakresie aktywności kulturalnej między pracownikami fizycznymi a umysłowymi; poziom i typ wykształcenia (różny w poszczególnych elementach struktury) w decydującym stopniu określa uczestnictwo w kulturze; procesy adaptacyjne, szczególnie w sferze kultury, należą do
na poszczególnych poziomach systemu oświaty i w poszczególnych rodzajach szkół mamy do czynienia z proporcjonalną "reprezentacją" poszczególnych klas i warstw? Czy "siła przebicia" ludzi wchodzących w dorosłość - aczkolwiek wspomagana polityką państwa - jest tak duża, że pozwala w miarę równomiernie wejść na obszar kultury narodowej z podobnym wyposażeniem w doświadczenia i aspiracje kulturalne? Mogą to być również pytania, czy zachodzi spójność występujących w literaturze twierdzeń typu: istnieją istotne różnice w zakresie aktywności kulturalnej między pracownikami fizycznymi a umysłowymi; poziom i typ wykształcenia (różny w poszczególnych elementach struktury) w decydującym stopniu określa uczestnictwo w kulturze; procesy adaptacyjne, szczególnie w sferze kultury, należą do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego