Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1999
prawo wyboru uczelni. Kupuje dżipa i wyrusza w podróż przez Amerykę, by zrozumieć, za co niegdyś walczył. Na studiach postanawia zostać malarzem i w tym czasie poznaje przyszłą żonę, Altheę. Najnowsza powieść Whartona to w pewnym sensie powieść drogi. Nie opisuje jedynie podróży bohatera z Filadelfii do Kalifornii. Studia, twórcze aspiracje, wreszcie związek z kobietą rysują inną drogę - drogę dojrzewania Ala do odegrania ról: artysty, kochanka, męża, a wreszcie ojca.
W dniach 20-29 maja br. William Wharton ponownie w Polsce:
20.05 Warszawa
21 22.05 Łódź
24.05 - Kraków
25-27.05 - Wrocław
28.05 - Zielona Góra

Światowa premiera
prawo wyboru uczelni. Kupuje dżipa i wyrusza w podróż przez Amerykę, by zrozumieć, za co niegdyś walczył. Na studiach postanawia zostać malarzem i w tym czasie poznaje przyszłą żonę, Altheę. Najnowsza powieść Whartona to w pewnym sensie powieść drogi. Nie opisuje jedynie podróży bohatera z Filadelfii do Kalifornii. Studia, twórcze aspiracje, wreszcie związek z kobietą rysują inną drogę - drogę dojrzewania Ala do odegrania ról: artysty, kochanka, męża, a wreszcie ojca.<br>W dniach 20-29 maja br. William Wharton ponownie w Polsce:<br>20.05 Warszawa<br>21 22.05 Łódź<br>24.05 - Kraków <br>25-27.05 - Wrocław<br>28.05 - Zielona Góra<br><br>&lt;tit&gt;Światowa premiera
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego