Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
zapachu klienci chętniej wydają pieniądze niż w sklepach o pomieszczeniach niearomatyzowanych.



Człowiek "Przekroju"

Rozgrywanie wydawnictwa
Andrzej Kosowski grał na oboju w Capelli Cracoviensis oraz koncertował z triem dętym. Występuje w "Strauss Capelle Quintet".
- To raczej pyszna zabawa niż gra zawodowa - podkreśla.
Z PWM związał się w 1996 r. początkowo jako asystent redaktora naczelnego, później kierownik działu marketingu. - Serce bije tam trzy razy szybciej niż w innych działach, a sterowanie nim przypomina ostry dyżur - mówi. - Muzyka jest mi wyjątkowo bliska. W końcu jestem akademicko wykształconym muzykiem i poświęciłem temu 16 lat życia - opowiada Kosowski. - Ale zawsze interesowało mnie organizowanie imprez muzycznych.
- W
zapachu klienci chętniej wydają pieniądze niż w sklepach o pomieszczeniach niearomatyzowanych.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="culture" sex="f"&gt;&lt;page nr=12&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Człowiek &lt;name type="tit"&gt;"Przekroju"&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Rozgrywanie wydawnictwa&lt;/&gt;<br>&lt;intro&gt;Andrzej Kosowski grał na oboju w &lt;name type="org"&gt;Capelli Cracoviensis&lt;/&gt; oraz koncertował z triem dętym. Występuje w "&lt;name type="org"&gt;Strauss Capelle Quintet&lt;/&gt;".<br>&lt;q&gt;- To raczej pyszna zabawa niż gra zawodowa&lt;/&gt; - podkreśla.&lt;/&gt;<br>Z PWM związał się w 1996 r. początkowo jako asystent redaktora naczelnego, później kierownik działu marketingu. - &lt;q&gt;Serce bije tam trzy razy szybciej niż w innych działach, a sterowanie nim przypomina ostry dyżur&lt;/&gt; - mówi. - &lt;q&gt;Muzyka jest mi wyjątkowo bliska. W końcu jestem akademicko wykształconym muzykiem i poświęciłem temu 16 lat życia&lt;/&gt; - opowiada Kosowski. - &lt;q&gt;Ale zawsze interesowało mnie organizowanie imprez muzycznych&lt;/&gt;.<br>- W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego