Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sytuacji odbioru przez inne informacje oraz aktywność odbiorcy. Wynikiem skutecznej kampanii jest natomiast stan, w którym głównym motywem percepcji jest obraz produktu kodowany w przekazie. Motywami konkurencyjnymi są natomiast argumenty zawarte w przekazach konkurencji oraz niewystarczająca, z punktu widzenia odbiorcy, ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać krótki komunikat.

Komponent behawioralny postaw wiąże się z określeniem przez podmiot celu działań podejmowanych wobec obiektu oraz konstrukcją procedur przy realizacji tego celu. W zależności od natężenia współwystępującego komponentu afektywnego komponent behawioralny cechuje wyższy lub niższy stopień elastyczności, ze względu na procedury doboru środków w trakcie realizacji celu. Określenie komponentu behawioralnego postawy pozwala przewidywać
sytuacji odbioru przez inne informacje oraz aktywność odbiorcy. Wynikiem skutecznej kampanii jest natomiast stan, w którym głównym motywem percepcji jest obraz produktu kodowany w przekazie. Motywami konkurencyjnymi są natomiast argumenty zawarte w przekazach konkurencji oraz niewystarczająca, z punktu widzenia odbiorcy, ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać krótki komunikat. <br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Komponent behawioralny postaw wiąże się z określeniem przez podmiot celu działań podejmowanych wobec obiektu oraz konstrukcją procedur przy realizacji tego celu. W zależności od natężenia współwystępującego komponentu afektywnego komponent behawioralny cechuje wyższy lub niższy stopień elastyczności, ze względu na procedury doboru środków w trakcie realizacji celu. Określenie komponentu behawioralnego postawy pozwala przewidywać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego